خرید سیم کارت در روسیه

خرید سیم کارت در روسیه دغدغه بسیاری از دانشجویان ایرانی در زمان ورود به کشور روسیه برای در ارتباط بودن و اینترنت است.

در کشور روسیه خرید چه سیم کارتی بهتر است؟

در کشور روسیه اپراتور های مختلفی در زمینه ارتباطات در حال فعالیت و ارائه خدمات برای مردم کشور روسیه و مهاجران به این کشور هستند که در این مقاله قصد داریم بهترین سیم کارت های روسیه را معرفی کنیم و به چند شرکت و اپراتور بپردازیم و اطلاعات را کامل و دقیق بررسی داشته باشیم. در بین تمامی اپراتور ها در کشور پهناور روسیه در حال حاضر، شرکت های تِلِ ۲ Tele2 (Теле ۲)، اِم تی اِس (МТС) MTS ، مِگافون (Мегафон) Megafon ، بیلاین (Билайн) Beeline از بهترین اپراتورها هستند.

در ابتدا باید بگوییم که در اکثر فرودگاه های کشور روسیه، خرید سیم کارت امکان پذیر است و شما با هر نوع ویزایی میتوانید سیم کارت مورد نظرتان را خریداری کنید. همانطور که می دانید شرکت باپریس برای هر یک از متقاضیان خود در زمان ورود یک سیم کارت با بسته ارتباطی VIP خریداری می‌کند و این نگرانی برای هر یک از دانشجویان و دیگر متقاضیان شرکت مهاجرتی باپریس بیهوده است.

نکته مهم دیگر قبل از بررسی اپراتور های ذکر شده، رایگان بودن قیمت خود سیم کارت است ، و شما برای خرید سیم کارت تنها هزینه بسته ارتباطی را پرداخت میکنید. منظور از بسته ارتباطی این که شما در یک ماه چند دقیقه ارتباط تماس و چندین پیامک و چند گیگابایت اینترنت و دیگر خدمات ارتباطی خواهید داشت. مدارک مورد نیاز برای خرید سیم کارت در روسیه ، پاسپورت و آدرس محل اسکان است. همچنین برای خرید سیم کارت هیچگونه محدودیتی ندارید و با داشتن یک پاسپورت به هر تعدادی که نیاز دارید به نام خودتان سیم کارت خریداری کنید.

Tele2

۱-شرکت و اپراتور تِلِ۲ (Теле۲) – Tele2

اپراتور Tele2 یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شرکت های ارتباطی در کشور روسیه و همچنین در بین مهاجران و دانشجویان در حال تحصیل در کشور روسیه است. طبق آمار این اپراتور در سال ۲۰۲۱ دارای ۴۷.۵ میلیون مشترک در کشور روسیه بوده است. یکی از علت های انتخاب این اپراتور در بین دانشجویان ایرانی و دیگر کشورها قیمت های مناسب بسته های ارتباطی است.

بسته های اینترنت Tele2

اپراتور MTC روسیه

۲-اپراتور اِم تی اِس (МТС)

ام تی اس MTC همچنین از محبوب ترین اپراتور های ارتباطی بین مردم کشور پهناور روسیه است. درصد بسیاری از مردم این کشور و همچنین مهاجران حاضر در روسیه، حداقل یک سیم کارت این اپراتور را دارند و تعداد مشترکینی اپراتور MTC روسیه ۸۰ میلیون مشترک در سال ۲۰۲۲ است.همچنین یکی از نکات مثبت این اپراتور قدرت آنتن دهی بهتری نسبت به سایر اپراتورها دارد. از دیگر مزایای اپراتور MTC ، در صورتی که پرداخت خودکار را در اپلیکیشن ام تی اس فعال کنید ، هر ماه ۱۰ درصد تخفیف از هزینه بسته خود دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که ام تی اس تنها سیم کارت ارتباطی در روسیه برای پرداخت اپل آی دی است.

بسته های اینترنت و سیم کارت MTC روسیه خرید سیم کارت روسیه - سیم کارت مگافون Megafon - Мегафон

۳-اپراتور مگافون (Мегафон) – Megafon

مگافون یکی از قدیمی ترین شرکت های اپراتور ارتباطی در کشور روسیه است. تعداد زیادی از مردم این کشور استفاده از خدمات این اپراتور را به دیگر سیم کارت ها ترجیح می‌دهند. همچنین لازم به ذکر است که در آخرین آمار این شرکت بالغ بر ۱۴۶ میلیون مشترک به ثبت رسیده است.

سیم کارت اپراتور بی لاین روسیه Beeline

۴-اپراتور بی لاین (Билайн) – Beeline

بی لاین شرکت مورد علاقه برای بسیار از افرادی که در روسیه زندگی می‌کنند که یکی از رقبای اصلی تل ۲ ، ام تی اس و مگافون است. این اپراتور با ۴۹ میلیون مشترک است.

نکته : تغییر تعرفه های ماهانه در اپراتور MTC تنها از طریق پشتیبانی تلفنی یا حضوری امکان پذیر است در حالی که در Tele2 شما بصورت آنلاین در اپلیکیشن میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید و تعرفه های ماهانه بسته های خود را تغییر دهید.

پیشنهاد ما به شما برای خرید سیم کارت مناسب در روسیه کدام اپراتور است ؟

در آخر با توجه به قیمت ها و کیفیت اپراتور ها پیشنهاد ما به شما برای خرید سیم کارت اپراتور تل ۲ Tele است ، همچنین ما برای هر یک از متقاضیان شرکت باپریس در زمان ورود یک عدد سیم کارت Tele2 با تعرفه VIP تهیه می کنیم.

در قسمت نظرات ، بنویسید که شما کدام سیم کارت را استفاده میکنید و کدام اپراتور را برای دانشجویان در حال تحصیل روسیه پیشنهاد می دهید ؟