راهنمای خرید بلیط هواپیما ارزان ایران و روسیه

خرید بلیط هواپیما ایران و روسیه و بلعکس یکی از دغدغه های دانشجویان و مهاجران از کشور ایران به روسیه است. گاها پیشنهاد ها و نظرات مختلفی در مورد خرید بلیط برای متقاضیان و دانشجویان پذیرش شده در کشور روسیه وجود دارد که مهم‌ترین فاکتور ها قیمت بلیط، مقدار بار مجاز در هواپیما و زمان پرواز است. در این مورد، تیم متخصص و با تجربه شرکت مهاجرتی باپریس، تعدادی از شرکت هایی که امکان خرید بلیط بین‌ کشور روسیه و ایران وجود دارد، جمع آوری کرده و اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهیم.

در ابتدا از یکی از شرکت ها و یکی از مراکز بسیار معتبر در بین روس که برای خرید بلیط به سایت آن یا اپلیکیشن آن مراجعه میکنند شروع می‌کنیم.

سایت Aviasales - خرید بلیط هواپیما روسیه ایران

۱- آیویاسِلز (Авиасейлс) – Aviasales

Aviasales یکی از معروف ترین مراکز فروش بلیط در کشور روسیه محسوب می شود ، در اینجا امکان خرید اکثر شرکت های هواپیمایی با قیمت مناسب وجود دارد.

لینک سایت Aviasales

سایت خرید بلیط هواپیما Kavan Travel

۲- کاوان (Kavan Travel)

شرکت Kavan Travel در یکی از مناسب ترین مراکز خرید بلیط هواپیما روسیه برای ایرانیان است. برای خرید بلیط از این شرکت، میتوانید با مراجعه به سایت، و انتخاب شهر مبدا و مقصد و همچنین مشخص کردن تاریخ پرواز، پرواز های مختلف را بررسی و انتخاب مناسبی داشته باشید.

لینک سایت Karvantravel

خرید بلیط هواپیما روسیه به ایران از سایت tutu

۳- تو تو (tutu)

خرید بلیط هواپیما روسیه به ایران یا بلعکس از این شرکت بسیار آسان و با قیمت حداقلی است. این فاکتور ها باعث شده خرید بلیط در این شرکت انتخاب خیلی از مردم برای سفر کردن باشد.

لینک سایت tutu

خرید بلیط هواپیما از Яндекс Путешествия Yandex Travel

۴- یادکنس پوتِشِستویا (Яндекс Путешествия) – Yandex Travel

خرید بلیط هواپیما در یادکنس پوتِشِستویا که بعنوان یک موتور جستوجوگر بلیطهای هوایپمایی ایران و روسیه است که به دیتابیس شرکت های هواپیمایی و فروش بلیط متصل یادکنس پوتِشِستویا برای شما بصورت خودکار بلیط های ارزان قیمت و با مقدار بار مناسب را از انواع شرکت های فروش بلیط پیدا کرده و به شما پیشنهاد خرید میدهد. شما میتونید به راحتی با انتخاب شهر مبدا و مقصد و همچنین انتخاب روز پرواز، لیست بلیط های مختلف از نظر قیمت، زمان، مقدار بار مشاهده و با دید بهتری انتخاب کنید.

لینک سایت Яндекс Путешествия

شرکت هواپیمایی Nordwind - خرید بلیط هواپیما مسکو تهران

۴- نوردویند (Nordwind)

شرکت نوردویند در بیشتر پرواز ها از هواپیمای خود این شرکت استفاده می‌کند و بیشتر پرواز های قابل خرید در این مرکز فروش بلیط، پرواز های هواپیماهای خودشان است. در اینجا هم قیمت ها مناسب و فاکتور های دیگر مورد انتخاب می‌تواند باشد. برای خرید از این مرکز فروش بلیط هم میتوانید از طریق سایت این شرکت مبدا و مقصد و همچنین تاریخ را انتخاب کرده و پرواز مدنظرتان را خرید کنید.

لینک سایت Nordwind

خرید بلیط از سایت Tinkoff

۵- تینکوف (Тинькофф) – Tinkoff

معمولا برند تینکوف را بعنوان یکی از معروف ترین بانک های روسیه میشناسید ، اما جالب است بدانید که این شرکت به بازار فروش بلیط های هواپیما هم وارد شده و از آنجایی که با قیمت بسیار مناسب و با شرایط مقدار بار خوب بلیط را در اختیار مردم قرار داده ، به سرعت در این بازار جای پای خود را محکم کرده است. شما براحتی میتوانید وارد سایت تینکوف شده و بلیط های روسیه به ایران را خریداری نمائید. نکته جالب تر اینکه با اینکه در این سایت قیمت های بلیط بسیار مناسب است در صورتی که خرید بلیط خود را از طریق کارت های بانکی این شرکت انجام دهید شامل ۷% درصد تخفیف خواهید شد.

لینک سایت Tinkoff

این ۵ سایت محبوب و پرکاربر در بین دانشجویان ایرانی حاظر در روسیه بسیار شناخته شده هستند و بیشتر برای خرید بلیط هواپیما از روسیه به ایران مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین در ادامه دو سایت دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد که در بین ایرانیان بیشتر برای خرید بلیط هواپیما از ایران به روسیه مورد استفاده قرار میگیرد.

سایت فلای تودی flytoday

۶- فلای تو دی (Flytoday)

به جرعت میتوان گفت یکی از ارزان ترین مرجع برای خرید بلیط هواپیما بین ایران و روسیه ، شرکت و سایت فلای تو دی است. با توجه به تجربه کثیر دانشجویان ایرانی حاضر در روسیه این شرکت میتواند انتخاب خوبی برای خرید بلیط های ارزان قیمت باشد.

لینک سایت Flytoday

سایت علی بابا alibaba

۷- علی بابا (alibaba)

همانطور که شاید آشنایی داشته باشید با سایت علی بابا که در ایران یکی از قدیمی ترین مراکز فروش بلیط های هواپیمایی است در حال حاظر با فروش بلیط های ارزان قیمت جایگاه بهترین ها را در ایران دارد.

لینک سایت alibaba

پیشنهاد تیم متخصص و با تجربه تیم مهاجرتی باپریس برای خرید بلیط، در صورت دارا بودن ویزا، زمان مشخص پرواز را انتخاب کنید و در هر یک از این ۷ شرکت نام برده شده چک و بررسی کنید تا در بین این هفت شرکت برتر در فروش بلیط بین ایران و روسیه، بهترین انتخاب پرواز را از نظر راحتی هواپیما، قیمت، زمان پرواز و مقدار بار داشته باشید.

لازم به ذکر است که برای خرید بلیط های هواپیما ایران روسیه و بلعکس میتوانید بصورت مستقیم از شرکت هواپیمایی ماهان خرید بلیط خود را انجام دهید.

شما بلیط های خود را برای روسیه و ایران از کجا خریداری میکنید ؟ در قسمت نظرات میتوانید سایت دیگری را هم معرفی کنید.