درباره دانشگاه دولتی مدیریت زمین روسیه

دانشگاه دولتی مدیریت زمین روسیه در شهر مسکو در سال ۲۵ می ۱۷۷۹ تاسیس شد و قدمتی ۲۴۵ ساله دارد. این دانشگاه در زمینه مدیریت زمین مهندسی ، نقشه برداری، معماری، وکالت، اقتصاد و مدیریت فعالیت دارد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در زمینه زمین شناسی و نقشه برادی است. دانشگاه دولتی مدیریت زمین مسکو در طول سابقه فعالیت خود بیش از ۱۵۰ هزار متخصص بسیار ماهر را فارغ التحصیل کرده است که نقش اساسی در اصلاحات ارضی روسیه ایفا کرده اند وآنها در زمینه های مدیریت زمین، کاداستر، املاک، شهرسازی، معماری و سایر بخش های اقتصاد کشور با موفقیت کار کرده اند. از چهره های مشهوری که در این دانشگاه تحصیل کرده اند میتوان به ماکاوی وزیر سابق زمین و منابع طبیعی کشور چین در سال ۱۹۸۸ ، ویکتور نیکولاویچ خلستون وزیر سابق کشاورزی فدراسیون روسیه ، آندری ولادیمیرویچ آنتیپوف رئیس کمیته معماری و شهرسازی شهر مسکو در سال های ۲۰۱۴- ۲۰۱۲ اشاره کرد. رتبه این دانشگاه بین دانشگاه های کشور روسیه ۲۶۹ است و امروزه بیش از ۵۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دانشکده های دانشگاه دولتی مدیریت زمین

  • دانشکده برنامه ریزی کاربری اراضی
  • دانشکده کادستر زمین
  • دانشکده کادستر شهری
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده معماری
  • مرکز آموزش نظامی
پادفک دانشگاه دولتی مدیریت زمین روسیه

پادفک دانشگاه دولتی مدیریت زمین

دانشگاه دولتی مدیریت زمین مسکو دوره های پادفک (آماده سازی زبان روسی) برای دانشجویان خارجی دارد که بصورت دوره های تخصصی است و برای رشته های شاخه پزشکی ، مهندسی ، اقتصاد و علوم انسانی را برگزار میکند. یعنی علاوه بر آموزش زبان روسی دروس تخصصی زیست و شیمی هم تدریس میشود و برای شاخه های مهندسی آموزش زبان روسی + دروس تخصصی.

شهریه پادفک حضوری ۲ ترمه دانشگاه دولتی مدیریت زمین (۱۰ الی ۱۲ ماه) : ۱۶۰/۰۰۰ روبل

شهریه پادفک حضوری ۳ ترمه (۱۶ الی ۱۸ ماه) : ۲۲۰/۰۰۰ روبل

خوابگاه دانشگاه دولتی مدیریت زمین

دانشگاه دولتی مدیریت زمین مسکو دارای دو ساختمان خوابگاه است. خوابگاه شماره ۱ و شماره ۲. خوابگاه شماره یک در نزدیکی ایستگاه مترو Курская قرار دارد و خوابگاه شماره ۲ این دانشگاه در نزدیکی ایستگاه مترو  Медведково قرار دارد.

خوابگاه شماره ۱ در آدرسг. Москва, ул. Казакова, д. ۱۰/۲ قرار دارد که در کنار ساختمان اصلی دانشگاه قرار گرفته است و فاصله ۲ دقیقه ای دارد. یک ساختمان ۱۱ طبقه ای که در اتاق های ۳ نفره (سه تخته) است.

خوابگاه شماره ۲ : در آدرس г. Москва, ул. Студеный проезд, д. ۱۷ که یک ساختمان ۱۲ طبقه ای است که در نزدیکی ایستگاه مترو Медведково قرار دارد. فاصله این خوابگاه با دانشگاه بوسیله مترو ۴۹ دقیقه است. و اتاق های این خوابگاه ۲ الی ۴ نفره است.

هزینه اقامت در خوابگاه این دانشگاه ماهانه ۵۰۰۰ روبل است.