خدمات اجاره خانه در روسیه

اجاره خانه یکی از مشکلات اصلی که در بین دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در روسیه وجود دارد و اکثر دانشجویان تازه وارد به کشور روسیه و حتی دانشجویان قدیمی تر به آن برخورد میکنند. شما میتوانید از خدمات اجاره خانه باپریس استفاده کنید و براحتی در کوتاه ترین زمان خانه مورد نظر خود را در روسیه با کمک گروه املاک (باپریس فیوچرلند) پیدا کنید

خدمات اجاره خانه در روسیه

جستجو و پیدا کردن خانه مناسب و گفتگو با صاحبخانه های روس یکی از مشکلات اصلی است چرا که دانشجویان تازه وارد به کشور روسیه بدلیل مشکلات عدم آشنایی و مسلط نبودن به زبان روسی و یا آشنا نبودن با منطقه های مختلف جهت اجاره خانه مد نظرشان به مشکل برخورد میکنند. مهم تر از همه در بسیاری از موارد صاحبخانه های روس راغب به اجاره خانه برای افراد خارجی نیستند و میبایست از تکنیک های مذاکره استفاده کرد.

ما در شرکت باپریس با تیمی مجرب ، حرفه ای و با تجربه در کنار شما هستیم تا بهترین خانه مورد نظر خود را در روسیه اجاره کنید.

خدمات اجاره خانه در روسیه

  • جستجو خانه های در محل نزدیک به دانشگاه یا محل کار شما با قیمت های مناسب
  • همراهی جهت بازدید از خانه های مورد علاقه و پسندیده شده
  • همراهی در زمان عقد قرارداد اجاره خانه با صاحبخانه
  • پیگیری و همراهی جهت ثبت رجیستر

هزینه کارگزاری خدمات اجاره خانه

هزینه خدمات کارگزاری اجاره خانه در روسیه توسط شرکت باپریس با کمیسیون ۸۰ درصدی است برای مثال در صورتی که مبلغ اجاره خانه شما ۴۰.۰۰۰ روبل باشد مبلغ ۳۲.۰۰۰ روبل بعنوان کارگزاری خدمات به شرکت باپریس پرداخت خواهید کرد.

مبلغ پیش پرداخت جهت انجام پروسه جستجوی خانه : مبلغ ۵۰۰۰ روبل است و در ادامه روند شروع جستجوی خانه های مناسب مد نظر شما آغاز خواهد شد و این مبلغ پیش پرداخت از مبلغ مجموع کمیسیون در انتها کسر خواهد شد.

پیدا کردن خانه در روسیه

روند خدمات اجاره خانه در روسیه توسط شرکت باپریس

۱-پس از تکمیل فرم درخواست خانه بخش پشتیبانی شرکت با شما ارتباط خواهند گرفت و اطلاعات خانه های مناسب از جمله (تصاویر خانه ها ، اطلاعات دقیق خانه  از جمله متراژ و تعداد اتاق ها و امکانات خانه ، موقعیت مکانی ، هزینه اجاره خانه و زالوگ) و اطلاعات دقیقی از مسیر خانه تا دانشگاهی که در حال تحصیل هستید (چند دقیقه فاصله زمانی خانه شما تا مترو یا اتوبوس) را ارسال خواهند کرد.

۲-مرحله دوم پس از اینکه چندین فایل خانه های مناسب ارسال شد و متقاضی یک یا چند خانه مناسب را پسندید، هماهنگی های لازم جهت بازدید حضوری توسط تیم باپریس با صاحبخانه ها انجام خواهد شد و در زمان اعلامی صاحبخانه بصورت حضوری از خانه ها بازدید خواهیم کرد.

۳- در مرحله سوم که شما خانه مورد علاقه خود را پسند کردید و تمایل به اجاره و عقد قرارداد داشتید هماهنگی های عقدقرارداد فی مابین شما و صاحبخانه با حضور یکی از اعضای تیم باپریس انجام خواهد شد و تمامی موارد و نکات لازم مربوط به قرارداد به شما توضیح داده خواهد شد و قرارداد خانه امضا خواهد شد.

۴-و در مرحله آخر هماهنگی های لازم جهت ثبت رجیستر شما در خانه ای که اجاره کردید با صاحبخانه انجام خواهد شد و رجیستر شما از محل ام ف ث توسط صاحبخانه انجام و دریافت خواهد شد.

نکته مهم : اکثر خانه ها در روسیه دارای زالوگ هستند (زالوگ یعنی مبلغی است که بعنوان گارانتی عدم آسیب به خانه دریافت میشود که معمولا به اندازه یک ماه اجاره خانه است و در صورتی که هنگام تحویل خانه و وسایل خانه آسیب نرسیده باشد این مبلغ در انتها مبلغ زالوگ برگردانده خواهد شد)

مدارک مورد نیاز

  • پاسپورت
  • ویزا
  • میگریشن کارت

بدون دغدغه و نگرانی اجاره خانه را به ما بسپارید

شرکت باپریس با سال ها سابقه حضور در روسیه و فعالیت در حوزه های خرید و فروش املاک در بخش کار و سرمایه گذاری (برند فیوچرلند) با آشنایی کامل از تمامی مناطق در کنار شماست تا در سریع ترین زمان ، بهترین و نزدیک ترین خانه با توجه به بودجه مورد نظر شما در نزدیک ترین منقطه به محل دانشگاه و یا محل کار خود در کشور روسیه پیدا و اجاره کنید.

برای اجاره خانه در روسیه چطور با باپریس ارتباط بگیرم ؟

در قدم شما میبایست فرم مربوط به درخواست اجاره خانه را پر و ارسال کنید جهت ثبت فرم اینجا کلیک کنید

بهترین و سریعترین حالت ارتباط کارشناسان ما با شما از طریق فرم درخواست است اما در صورتی که بدلیل هرگونه مشکلی موفق به ثبت فرم نشده اید میتوانید با شماره پشتیبانی واتساپ +۷۹۷۷۳۳۹۴۶۵۶ ارتباط بگیرید.

نکات و توضیحات تکمیلی

مقاله ای جامع و دقیق در مورد نحوه اجاره خانه در کشور روسیه در سایت باپریس منتشر شده است و دانشجویان میتوانند جهت اجاره خانه از این مقاله استفاده کنند و در صورتی که موفق به پیدا کردن خانه نشدند میتوانند از خدمات اجاره خانه شرکت باپریس استفاده کنند.

دانشجویان و سایر افراد مقیم در کشور روسیه دقت داشته باشند که حتما میبایست در هنگام عقد قرارداد اجاره خانه در کشور روسیه پاسپورت و سند صاحبخانه میبایست باهم مطابقت داشته باشد و بررسی شود.

مهم ترین عامل انتخاب و اجاره خانه مناسب در کشور روسیه در ابتدا منقطه مناسب و دسترسی های آن خانه به حمل و نقل عمومی (مترو ، اتوبوس و …) ، نزدیکی خانه تا محل دانشگاه و قیمت مناسب اجاره خانه است که تمامی موارد بررسی خانه ها در ابتدا گلچین شده و موارد مناسب جهت انتخاب بهترین موارد به متقاضی ارسال خواهد شد و تصمیم نهایی با متقاضی خواهد بود.

خانه ها معمولا در روسیه بصورت استودیویی (تکنفره) ، خانه های تک اتاق ، دو اتاقه و تعداد اتاق های بالاتر است که معمولا اغلب خانه ها دارای تمامی وسایل از جمله یخچال ، مایکروفر ، لباس شویی ، تخت ، گاز و … با توجه به امکانات خانه حتی از جمله میز و وسایل آشپزی و سایر وسایل است و مبلغ زالوگ نیز بعنوان امانت و تضمین عدم آسیب به خانه دریافت و در انتهای قرارداد طبق قرارداد بازگردانده خواهد شد.

خدمات جستجو و همراهی در اجاره خانه برای شهرهای مسکو ، سنپترزبورگ و کازان بصورت حضوری و در سایر شهرهای روسیه بصورت غیرحضوری و آنلاین این روند انجام خواهد شد.

نظرات متقاضیان

آقای پدرام مینائی فرد

از شرکت باپریس بسیار ممنونیم ، وقتی وارد مسکو شدیم ، خانه مد نظرمون برای من و همسرم را در کمتر از 48 ساعت پیدا کردند و در جابجایی وسایل و قرارداد ما را همراهی کردند.

خانم ساعدی خوشکاروندانی

واقعا میتونم بگم یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی که همه چیز رو کامل پوشش میده ، فکر نمیکردم با این سرعت بتونیم خونه مون رو اجاره کنیم ، شرکت باپریس فوق العاده بود در این زمینه

آقای بابائی

همه چیز از قبل از ورودم آماده بود ، عکس های خانه های مناسب را برای من بهمراه قیمت ها ارسال کرده بودند و من انتخاب کردم و به محض ورودم به مسکو مستقیم به خانه خودم رفتم ، همه چیز عالی و با برنامه پیش رفت

سوالات متداول

1.خدمات اجاره خانه در تمامی شهرهای کشور روسیه انجام میشود ؟

بله ، شرکت باپریس در تمامی شهرهای کشور روسیه این خدمات را ارائه میدهد

2.آیا مبلغ 5000 روبل پیش پرداخت خدمات بازگردانده خواهد شد ؟

خیر ، مبلغ پیش پرداخت در هنگام شروع روند پروسه جستجو خانه ها توسط متقاضی پرداخت خواهد شد و در صورت کنسلی از طرف متقاضی مبلغ بازگردانده نخواهد شد.

3.آیا برای عقد قرارداد متقاضی حتما میبایست در روسیه حضور داشته باشد ؟

بله هنگام عقد قرارداد شخص اجاره کننده حتما میبایست در روسیه با مدارک معتبر جهت امضای قرارداد حضور داشته باشد.

4.آیا قبل از سفر به روسیه میتوانیم فایل های مناسب خانه ها را ببینیم و انتخاب کنیم جهت بازدید حضوری از خانه ها؟

بله ، شما میتوانید قبل از سفر خود به کشور روسیه فایل های مناسب اعم از تصاویر و اطلاعات خانه ها را ببینید و موارد مناسب را انتخاب کنید تا به محض ورود شما به کشور روسیه تاریخ و ساعات بازدید حضوری را با صاحبخانه ها هماهنگ کنیم تا از زمان بهترین استفاده را داشته باشید.

5.کمیسیون 80 درصد خدمات چگونه محاسبه میشود ؟

بعنوان مثال اگر اجاره خانه شما 40 هزار روبل باشد مبلغ خدمات کارگزاری شرکت در جهت جستجو و همراهی شما در اجاره خانه 32 هزار روبل خواهد بود که شما مبلغ 5000 روبل پیش پرداخت را پرداخت کرده اید و 27 هزار روبل هنگام عقدقرارداد خانه به شرکت باپریس پرداخت خواهید نمود.

6.آیا خانه ها را خودمان انتخاب میکنم ؟

بله ، شرکت باپریس تمامی خانه ها و فایل های مناسب را برای شما ارسال خواهد کرد و پس از بازدید تصمیم گیرنده نهایی و حق انتخاب با متقاضی است که قصد اجاره خانه و زندگی در ان خانه را دارد.

7.قرارداد اجاره خانه ها در روسیه معمولا چند مدت است ؟

معمولا قرارداد اجاره خانه در روسیه بمدت یکسال است اما شما میتوانید بیشتر از مدت یکسال با توجه به شرایط صاحبخانه با گفتگو بیشتر از مدت یکسال قرارداد خود را امضا کنید.(این مورد پس از توافق طرفین انجام میشود) و در صورتی که قرارداد شما یکساله باشد میتوانید با صاحبخانه مجددا در صورت تمایل تمدید کنید.

8.آیا تمامی صاحبخانه ها اقدام به رجیستر مینمایند ؟

خیر ، بسیاری از صاحبخانه ها تمایلی به ثبت رجیستر فرد خارجی ندارند ، اما تیم ما در بخش فیوچرلند خانه هایی را برای شما انتخاب میکند که صاحبخانه ها اقدام به ثبت رجیستر نمایند.

9.در صورت عدم آسیب به خانه مبلغ زالوگ بازگردانده خواهد شد ؟

بله ، در صورتی که شما در هنگام پایان قرارداد خود با صاحبخانه به خانه و وسایل آن آسیب نرسانده باشید کل مبلغ زالوگ توسط صاحبخانه برگردانده خواهد شد و در صورت آسیب جزئی به وسایل منزل هزینه آن وسیله از زالوگ شما کسر و مابقی به شما برگشت داده خواهد شد.

10.آیا باید برای اجاره خانه قراردادی امضا کنیم ؟

بله قطعا ، هنگام اجاره خانه در روسیه متقاضی (شخصی که قرار است در خانه زندگی کند) و صاحبخانه میبایست قراردادی را به زبان روسی امضا کنند. قرارداد به زبان روسی است اما در صورتی که به زبان روسی کاملا مسلط نباشید مترجمین و تیم ما در زمان عقد قرارداد همراه شما خواهند بود و تمامی نکات و بندهای قرارداد را برای شما ترجمه خواهند کرد.

11.11- آیا میتوانیم خانه هایی را اجاره کنیم که کمتر از مدت یکسال باشد ؟

بله ، شما میتوانید خانه های روزانه یا ماهانه اجاره کنید.

12.کلاهبرداری های ایجنت های املاکی در هنگام اجاره خانه وجود دارد چطور اعتماد کنیم ؟

شما اصلا نیاز به دغدغه و نگرانی نخواهید داشت چرا که ما تمامی موارد اعم از چک کردن مدارک صاحبخانه و مطابقت اطلاعات پاسپورت و سند صاحبخانه را استعلام خواهیم کرد.

13.آیا باید تعداد نفراتی که قرار است در خانه زندگی کنند به صاحبخانه باید اطلاع بدهیم ؟

بله حتما ، شما میبایست تعداد نفراتی که در خانه قرار است زندگی کنند را بطور دقیق اطلاع دهید چرا که در غیر اینصورت امکان فسخ طبق بندهای قرارداد توسط صاحبخانه وجود دارد و شما میبایست این مسئله را حتما در هنگام عقدقرارداد به صاحبخانه اطلاع دهید.

14.آیا اجاره های خانه همراه با قبوض آب و برق و گاز و ... است ؟

خیر ، عموما اینطور نیست و قبض ها بطور مجزا میبایست پرداخت شود ، اما بعضی از صاحبخانه ها روش هایی را انتخاب میکنند که عموما هزینه آن را بیشتر اعلام میکنند و به اجاره خانه اضافه میکنند.

15.آیا باپریس فقط برای دانشجویان خدمات جستجو و اجاره خانه را دارد ؟

خیر ، برای اتمامی افراد مقیم در کشور روسیه این خدمات انجام میشود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره واتساپ