امین اسماعیل نژاد به رانا ورونا ایتالیا پیوست

رانا ورونا امین اسماعیل نژاد را رسمی کرد

بازیکن ایرانی که در حال حاضر در VNL بازی می کند، بازیکن جدید ورونا است.

امین اسماعیل نژاد ستاره والیبال ایران توسط ایجنسی باپریس به ورونا ایتالیا پیوست و این افتخار و خرسندی را خانواده پاپریس با خود خواهد داشت.

رانا ورونا فهرست خود را با چکش جدید امین اسماعیل نژاد غنی می کند. کلاس ۹۷، چپ دست، قدرت بدنی عالی ایرانی برای اولین بار به سوپرلگا می آید و در مقابل به بخش هجومی تیمی که سرمربی آن استویچف هدایت می کند، می پیوندد.
این بازیکن فصل گذشته پیراهن تیم پاس گرگان را بر تن کرد و عملکرد او عنوان بهترین بازیکن قطرپاسور سوپرلیگ ایران را برایش به ارمغان آورد. افتخاری که او در سال ۲۰۲۲ و با بازی در لیگ برتر کشورش با شهداب یزد نیز دریافت کرد. وی پیش از این پس از دفاع از رنگ های پیکان تهران، دو فصل در سایپا تهران بازی کرد. اسماعیل نژاد با تیم ملی خود در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ به مدال طلا دست یافت و چهار سال قبل از آن در سال ۲۰۱۷ با انتخابی زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد. در حال حاضر، او مشغول VNL 2023 است، جایی که در حال حک کردن یک نقش اصلی برای خود است.

این بازیکن ایرانی خوشحالی خود را از حضور در یکی از رقابتی ترین لیگ های جهان پنهان نمی کند: زمانی که از رانا ورونا تماس گرفتم بدون تردید پذیرفتم زیرا بازی در سوپرلگا ایتالیا آرزوی همه والیبالیست های جهان است که می خواهند به بالاترین سطوح برسند. پروژه ورونا بسیار جاه طلبانه است و نتایج فصل گذشته آن را ثابت می کند. برای من این اولین تجربه خارج از ایران و فرصتی بی نظیر است که سعی خواهم کرد از آن نهایت استفاده را ببرم. می دانم که برای رسیدن به همه اهداف کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد، بنابراین برای آن آماده خواهم بود. من نمی توانم صبر کنم تا این پیراهن را بپوشم و در کنار هواداران آواز بخوانم. فورتزا ورونا!”.

جیان آندره آ مارکسی، مدیر ورزشی ورونا، او را اینگونه معرفی می کند: “با اضافه شدن امین به فهرست خود، بدون شک عنصر مهمی را در بخش حمله اضافه می کنیم. او بازیکنی بسیار قوی از نظر بدنی و با تمام اعتبار برای ادغام در لیگ ایتالیا است. او حتی در VNL ارزش و ویژگی های خود را در حمله، ضربه زدن و دیوار نشان می دهد. ما از تکمیل این انتقال خرسندیم، زیرا او بازیکنی است که ما از نزدیک دنبالش کرده ایم و مطمئن هستیم که می تواند نامی برای خود دست و پا کند. خوش اومدی امین!

اطلاعات فنی
نام و نام خانوادگی: امین اسماعیل نژاد
ملیت: ایران
تاریخ تولد: ۱۹۹۷/۱۲/۱۹
پست: قطر پاسور
قد: ۲۰۳ سانتی متر
وزن: ۹۳ کیلوگرم

موسس شرکت باپریس؛ سینا مزیدی، نظر خود را درباره این انتقال اینطور بیان کرد :

”در ابتدا تبریک عرض می‌کنم به ملت ایران بخصوص خانواده ورزشی و والیبال این کشور. این فقط قدم اول برای رسیدن به هدف بزرگ امین اسماعیل نژاد هست، ما همچنان راه طولانی خواهیم داشت. خوشحالم که من و تیم باپریس در این راه با امین برای رسیدن به هدف تعیین شده همراه هستیم. ما الان اول راه هستیم. امین اسماعیل نژاد بازیکنی با پتانسیل بسیار بالاست و می‌توان به جرعت گفت، تمام فاکتور های لازم برای بهترین شدن در والیبال جهان رو دارد و با تمرین بیشتر و تمرکز قطعا هر یک از این فاکتور ها رو به امتیاز صد میرساند.“

و همچنین مدیر ایجنسی باپریس؛ رضا مزیدی ، که مدیر برنامه ورزشی امین اسماعیل نژاد می باشد با این کلمات خوشحالی خود را ابراز داشت :

”سوپرلگا به امین خوش آمد می گوید زیرا نه تنها طرفداران ورونا از امین لذت خواهند برد، بلکه همه از او صحبت خواهند کرد.“