انتقال پول از ایران به روسیه

چطور از ایران به روسیه پول انتقال بدهیم؟

انتقال پول از ایران به کشورهای دیگر، به دلیل نداشتن معاملات مالی بین‌المللی، دغدغه بسیار مهمی برای ایرانیان حاضر در کشورهای خارجی است. ایرانیان ساکن روسیه نیز از این امر مستثنی نیستند. دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در کشور روسیه برای پرداخت شهریه سالانه نیاز به انتقال مبالغ زیادی به این کشور دارند. همچنین ایرانیان دیگری که در این کشور زندگی می‌کنند سالانه مبالغ زیادی را به روسیه انتقال می‌دهند. در این مقاله مطمئن ترین راه برای انتقال و واریز پول بین کشور ایران و روسیه را به شما معرفی می‌کنیم.

میربیزنس بانک، Мир Бизнес Банк یک بانک روسی با موسس و‌ مدیریت ایرانیان در کشور روسیه است. این بانک دارای ارتباط مستقیم با تمامی بانک های کشور ایران به خصوص بانک ملی است. شما در این بانک امکان ارسال پول از ایران به کشور روسیه و همچنین بلعکس را دارید. میربیزنس بانک برای دانشجویان ایرانی پذیرش شده و در حال تحصیل در کشور روسیه شرایط بسیار خوبی ایجاد کرده است. دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در کشور روسیه می‌توانند در این بانک بر اساس مدارک زیر حساب ریالی باز کنند.

 

میربیزنس بانک روسیه мир бизнес банк

شرایط انتقال پول برای دانشجویان ایرانی در روسیه

دانشجویان ایرانی با باز کردن حساب در میربیزینس بانک می‌توانند مبلغ ارسال شده از بانک های ایران را به راحتی و با نرخ تبدیل ارز مناسبی در کشور روسیه به صورت روبل در این بانک دریافت کنند. شما میتوانید نرخ تبدیل ارز را از ریال به روبل و یا بلعکس در سایت و یا اپلیکیشن این بانک بررسی کنید. لازم به ذکر است که امکان ارسال پول از روسیه به ایران نیز وجود دارد. کمیسیون انتقال هر مقدار پولی از بانک میربیزنس به بانک ملی ۲۰۰ روبل می باشد؛ اما برای انتقال پول به دیگر بانک های ایرانی، مبالغ کمیسیون تغییر خواهد کرد. برای مشاهده وب سایت میربیزنس بانک اینجا کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در میربیزنس بانک

  1. پاسپورت
  2. ویزا
  3. ریجستر
  4. میگریشن کارت
  5. برگه اشتغال به تحصیل از دانشگاه یا کارت دانشجویی یا قرارداد دانشگاه

همانطور که در اول مقاله گفته شد، مشکل بسیاری از ایرانیان خارج از کشور، انتقال پول از ایران به کشورهای دیگر است که بانک میربیزینس در کشور روسیه برای تمامی ایرانیان اطمینان از انتقال درست مبلغ ایجاد کرده است. میربیزینس بانک در شهرهای زیر در حال فعالیت و انتقال پول برای دانشجویان، بازاریان، صاحبان کسب و کار و دیگر افراد ایرانی است.

دانلود فرم درخواست افتتاح حساب در میربیزنس بانک روسیه

مدت زمان انتقال پول بین ایران و روسیه توسط میربیزنس بانک

مدت زمان انتقال پول بین ایران و روسیه از طریق میربیزنس بانک ۳ روز کاری تعیین شده است؛ اما از آن جایی که روزهای اداری و تعطیلات در ایران و روسیه متفاوت هستند، ممکن است مدت زمان هماهنگی و انتقال پول بیشتر شود. طبق صحبت یکی از وکیل های شرکت مهاجرتی باپریس با کارمندان این بانک، گفته شده که امکان اینکه ۳ روز کاری در بعضی از انتقال ها به یک روز کاری تبدیل شود نیز هست و گاها در بعضی از انتقال ها با گذشت یک روز کاری از زمان ارسال پول شخص دریافت کننده می‌تواند به بانک مراجعه کند و مبلغ را دریافت کند.

آدرس بانک میربیزنس در شهر مسکو: خیابان پِریچیستِنکا، ۳۶، ساختمان یک

جمع بندی و پیشنهاد ما

توجه داشته باشید که بین کشور ایران و روسیه سیستم انتقال و واریز پول از طریق صراف بصورت وسترنیون وجود ندارد و افرادی که خود را صراف معرفی میکنند ادعایی دارند مبنی بر صرافی معتبر در روسیه و یا ایران اما همانطور که گفته شد هیچ سیستم انتقال پول بصورت رسمی در بین صراف های ایران و روسیه وجود ندارد و از طریق بازار سیاه این مبالغ را انتقال میدهند. گاها دانشجویانی و یا دیگر مالباختگانی به ما مراجعه کرده اند و اظهار داشته اند که مبلغ را در ایران به شخصی واریز کردند و در روسیه هیچ مبلغی را دریافت نکرده اند! این یک شیوه کلاهبرداری نوین است. مراقب چنین افرادی باشید چرا که با نرخ تورمی ارز حتی اگر کوچک ترین مبلغی را از دست بدهید آسیب چشمگیری برای شما خواهد داشت. همچنین برای ما تعجب آور است که برخی از وب سایت ها و یا شرکت هایی مطالبی مبنی بر اینکه هیچ بانکی برای انتقال ارز از ایران به روسیه و یا بلعکس وجود ندارد و تنها راه انتقال صرافی است ! که چنین مطالبی از عدم آگاهی این وب سایت ها و شرکت ها است !

همانطور که در این مقاله برای شما توضیح داده شده مطمئن ترین راه برای انتقال مبلغ از ایران به روسیه میربیزنس بانک است شما میتوانید با باز کردن حساب براحتی پول خود را انتقال دهید.